Wybrana w przetargu firma będzie zajmować się tworzeniem strategii reklamowej offline i online banku, doborem odpowiednich wydarzeń zewnętrznych o charakterze seminariów, konferencji kongresów, targów do odpowiednich promocji produktów, skierowanych do określonych grup interesariuszy oraz negocjacje i zakup pakietów ogólnopolskich świadczeń jako partnera strategicznego. Zajmie się tez kompleksową obsługą ATL, BTL oraz digital.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla BGK przez dwa lata od momentu podpisania umowy. Jej maksymalne wynagrodzenie nie może przekroczyć kwoty 1 mln zł netto. Bank przewiduje możliwość jej przedłużenia o kolejnych 18 miesięcy. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 31 stycznia 2019 roku.
W marcu br. BGK wybrał do obsługi mediowej Media Group - agencja zawarła z nim umowę na okres trzech lat (2018-2020), a powierzony jej budżet wynosi 15 mln zł netto.

Nie udało się nam ustalić, jaka agencja reklamowa obecnie odpowiada za działania promocyjne BGK.











