Barwy Natury w nowej odsłonie

Śnieżka Barwy Natury Teflon® surface protector – linia farb emulsyjnych inspirowanych odcieniami otaczającej nas przyrody, zyskała nową szatę graficzną. Design nowej odsłony Barw Natury jest atrakcyjny i funkcjonalny, a także bardziej przejrzysty, dzięki czemu farby łatwiej znaleźć na sklepowych półkach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowoczesna i atrakcyjna szata graficzna opakowań podkreśla źródła inspiracji dla Barw Natury i doskonale wpisuje się w nowy system identyfikacji wizualnej marki Śnieżka. Dzięki temu, opakowania Barw Natury zdecydowanie wyróżniają się wśród innych produktów. – Naszym celem było zwiększenie atrakcyjności szaty graficznej Barw Natury i jednocześnie wprowadzenie rozwiązań, które ułatwią odnalezienie konsumentom pożądanego koloru – tłumaczy Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu  w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka S.A. – Dokonaliśmy modyfikacji rozkładu barw  w poszczególnych liniach kolorystycznych, natomiast gama kolorów Barw Natury pozostała bez zmian. W efekcie otrzymaliśmy nowoczesne opakowanie, które stanowi odzwierciedlenie swojej zawartości – wysokiej jakości farby o niepowtarzalnej palecie barw - dodaje Łukasz Dobrowolski.

Nowa odsłona Barw Natury to nie tylko wysokie walory estetyczne, ale i czytelny system, który zdecydowanie ułatwia poruszanie się po poszczególnych liniach kolorystycznych. Z przodu opakowania znajduje się duża naklejka kolorystyczna z logo Teflon® surface protector – dodatkiem zastosowanym w farbach Barwy Natury, pozwalająca na szybkie odnalezienie pożądanej barwy produktu. Tło opakowania wskazuje bezpośrednio na inspiracje wykorzystywane przy tworzeniu kolekcji, podkreślając związek marki z naturą. Z tyłu opakowania umieszczono zaś piktogram prezentujący najważniejsze atrybuty produktu. Wszystkie te elementy tworzą funkcjonalny i spójny system wizualny.

W nowej odsłonie Barwy Natury podzielone zostały na 6 grup kolorystycznych: odcienie bieli, spokojne beże i brązy, rozgrzewające żółcie, romantyczne czerwienie, kojące zielenie, fiolety i wrzosy. Pierwsze kolory emulsji w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży 19 czerwca 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online