BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja public relations Business Communications Associates S.A. (BCA S.A.) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów, programu pocztowego i biura prasowego online. System daje też nowe możliwości klientom BCA. Już w ciągu jednego dnia mogą oni uruchomić biuro prasowe na swoim firmowym serwisie WWW. Biuro jest prowadzone przez BCA – konsultanci agencji opracowują i publikują informacje prasowe oraz sporządzają raporty dotyczące oglądalności serwisu.

„To pierwsza tego typu oferta agencji public relations w Polsce” – mówi Katarzyna Kamińska, odpowiedzialna w firmie za Internet Public Relations – „obecnie nie można prowadzić działań public relations bez Internetu, dlatego już dziś myślimy o wdrożeniu kolejnych rozwiązań, dzięki którym media otrzymają lepszą informację, a nasi klienci jeszcze bardziej profesjonalną obsługę”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele