Nowa komunikacja „Pewność na całe życie” zbudowana jest w oparciu o testymoniale - historie młodych rodziców trójki dzieci oraz pływaczki, którzy opowiadają o swojej codzienności i o tym, jak odnaleźli drogę do wzmocnienia siebie. W filmach bohaterowie dzielą się swoimi historiami i niepewnością związaną z ważnymi dla nich sprawami.

Bepanthen podkreśla, że pielęgnuje skórę
Bepanthen to marka od lat kojarzona jest z produktami ochronno-pielęgnacyjnymi dla dzieci. - W kampanii podkreślamy, że Bepanthen pielęgnuje, chroni oraz wspomaga leczenie skóry bez względu na wiek, ponieważ każda skóra zasługuję, na to, co najlepsze. Chcemy przypomnieć, że nasza oferta jest kompletna, a produkty idealnie sprawdzają się w pielęgnacji dzieci, ale także i dorosłych. – mówi Barbara Dalaszyńska, cluster category manager marki Bepanthen, która koordynowała wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej marki.
Kampania swoim zasięgiem objęła 7 krajów: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Bułgarię, Rumunię i Mołdawię. Skupia się na ATL i digitalu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bayer-globalny-budzet-mediowy-mediacom ##
Na rynku polskim, kampania wspierana jest serią współprac influencerskich, podcastami oraz komunikacją ongoingową na profilu marki na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, aby zapewnić wielokanałowe dotarcie.

Za kompleksowe przygotowanie kampanii - od pomysłu, kreację i wdrożenie - odpowiada agencja reklamowa Cape Morris. Produkcją filmową zajęła się Papaya Films.











