BEST BRANDS PR Z MARKAMI VILLEROY & BOCH I ENGERS

Agencja Best Brands PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social media, działania w internecie oraz influencer relations. Zadaniem Agencji będzie przede wszystkim edukacja oraz inspiracja klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

V&B Fliesen GmbH, z siedzibą główną w Merzig w Niemczech projektuje i produkuje płytki ceramiczne dla całego domu. „Firma Villeroy & Boch od blisko 300 lat kreuje rynek ceramiki użytkowej, wyprzedzając potrzeby rynku i klientów. Dla nas rozumienie designu jest wielopłaszczyznowe. W przypadku płytek ceramicznych na rynku można obecnie znaleźć każdy kolor i wzór lub… wyprodukować go na specjalne życzenie klienta. Dlatego sztuką i innowacją stała się obecnie jakość. W przypadku płytek Villeroy & Boch jest to idealne odwzorowanie materiałów naturalnych oraz unikalne, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania. Nasze produkty nie tylko wyglądają jak materiały naturalne. Każda płytka jest inna, odwzorowuje unikalny wzór zarówno w formie, jak i strukturze. Na nasze produkty decydują się często osoby, które chcą się wyróżniać poprzez niepowtarzalne aranżacje, które śmiało można określić wyjątkowymi. Jednak klienci często nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą oczekiwać takich rozwiązań, a aranżacja wnętrz może być zarówno ponadczasowa, jak i designerska. Dlatego postawiliśmy na komunikację z odbiorcami ostatecznymi – poprzez edukację i inspirację. Współpraca z agencją Best Brands PR umożliwi nam dotarcie do szerszego grona odbiorców. Szczególnie za pośrednictwem mediów społecznościowych, które obecnie są jedną z najbardziej efektywnych form przekazu” – mówi Michał Tęsiorowski, manager sprzedaży marek Villeroy & Boch i Engers w Polsce.

Marka Engers kilka lat temu dołączyła do portfolio koncernu V&B Fliesen GmbH. Tworzy ona unikalną koncepcję rynkową. Projektanci współpracujący z marką stawiają przede wszystkim na rozwiązania trendsetterskie. Najnowsze kolekcje Engers stawiają na unikalne połączenia metalu, drewna i betonu architektonicznego, minimalizm oraz rozwiązania kolorystyczne, przedstawiane jako design tworzący trendy. „Marka Engers to doskonała koncepcja dla łazienek, w których stawia się na unikalne rozwiązania. Zarówno format płytek, które dostępne są w jednych z większych, możliwych rozmiarach, jak i odważny, minimalistyczny design to idealna koncepcja do miejsc, w których jest przestrzeń na niestandardowe formy. Engers to marka stawiająca na emocje, nie da się obok niej przejść obojętnie” – mówi Michał Tęsiorowski.

Za obsługę marek Vileroy & Boch oraz Engers w agencji Best Brands PR odpowiadać będzie zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej pod kierownictwem Moniki Apitz. Działania komunikacyjne opierać się będą przede wszystkim na edukacji i inspiracji potencjalnego odbiorcy na temat aktualnych trendów w designie. Umowa podpisana została na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"