Orange Warsaw Festival odbywa się w Warszawie od 2008 roku i jest stałym elementem krajobrazu kulturalnego Warszawy – wydarzeniem oczekiwanym, nie tylko przez mieszkańców stolicy, ale również fanów dobrej muzyki z całej Polski i Europy. Dzięki zaangażowaniu MasterCard na terenie festiwalu za wszystkie zakupy będzie można płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie kartą oraz telefonem, za pomocą technologii zbliżeniowej MasterCard®. Dla osób, które będą chciały kupić napoje lub jedzenie za pomocą telefonu przygotowane zostały specjalne kasy szybkiego ruchu, tzw. Fast Tracks.
Udogodnienia przy dokonywaniu płatności w miasteczku festiwalowym, to nie wszystko, co przygotowała firma. Jak co roku zabawa będzie trwać nie tylko na scenie głównej, ale też w specjalnej strefie MasterCard. Uczestnicy festiwalu odnajdą tam szereg atrakcji i konkursów z nagrodami, a także występy DJ-a na żywo. Pasjonaci piłki nożnej będą mogli wziąć udział w bezkontaktowych meczach piłki nożnej. Każdy z zawodników trzyosobowych drużyn zostanie ubrany w specjalną nadmuchiwaną kulę, uniemożliwiającą kontakt fizyczny. Te, wymagające wysokich umiejętności technicznych mecze, będą rozgrywane między godziną 14 a 2 w nocy.

Przy namiocie MasterCard pojawi się również „MasterPass Pop Up Store” – to wspólne przedsięwzięcie MasterCard i Showroom.pl będące interaktywną witryną zakupową, z odzieżą od niezależnych, polskich projektantów. Witryna pozwoli na zakup wybranych produktów z oferty Showroom z wykorzystaniem technologii MasterPass.
dostarczył

infoWire.pl











