Projekt wdrażany przez Hewlett-Packard Polska i Statoil Polska jest na razie w fazie testowej, ale docelowo planowane są kolejne instalacje obejmujące swym zasięgiem całą Polskę.
We wstępnej fazie projektu hot-spoty powstaną na 3 wybranych stacjach Statoil: w Warszawie, przy ul. Rosoła, w Gdyni przy ul. Morskiej oraz w Krakowie przy ul. Lublańskiej.
- Hot-spot jest przede wszystkim przeznaczony dla ludzi biznesu, którzy często podróżują i muszą mieć w każdej chwili dostęp do internetu. Wierzymy, że ten projekt przyczyni się do poprawy infrastruktury biznesowej w Polsce, będzie dodatkowym źródłem satysfakcji klientów korzystających z naszych usług, a tym samym wpłynie pozytywnie na utrwalanie wizerunku koncernu Statoil jako firmy otwartej na zmiany, dynamicznej i nowoczesnej - powiedziała Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska.

- Naturalnym miejscem, gdzie widzimy zastosowanie bezprzewodowego i szerokopasmowego dostępu do Internetu są miejsca publiczne, stacje benzynowe, kawiarnie, hotele czy też sale konferencyjne - mówi Jacek Stochlak, szef działu HP Services w HP Polska.
W początkowym okresie przeprowadzania testów dostęp do bezprzewodowego internetu na stacjach Statoil będzie całodobowy i bezpłatny.











