Sprawa dotyczy przekazywania klientom Biedronki przez pracowników informacji, że w przypadku zgłoszenia wady towaru z tytułu rękojmi możliwa jest jego naprawa, wymiana lub dokonanie zwrotu gotówki. To mogło wprowadzać konsumentów w błąd. Ponadto wadliwe były formularze do zgłaszania reklamacji, a pracownicy nie potwierdzali przyjęcia reklamacji. Zbiorowe interesy konsumentów naruszało też uniemożliwianie złożenia reklamacji w formie pisemnej i brak stosownej informacji o procedurze przyjęcia reklamacji.
Bony Biedronki za quiz
Właściciela Biedronki zobowiązano do przeprowadzenia interaktywnego quizu składającego się z 10-12 pytań o tematyce związanej z polubownym rozwiązywaniem sporów z konsumentami. Pierwsze 35 tysięcy osób, które udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania, niezależnie od wyniku, otrzyma od Jeronimo Martins Polska voucher rabatowy o wartości 10 zł do wykorzystania w Biedronce.

Decyzję wydano 31 grudnia 2018 roku.
Ponadto, sieć zobowiązano do wprowadzenia stosownych zmian w regulaminie zakupów oraz poprawy formularzy reklamacyjnych.
Na koniec 2018 roku Biedronka miała w Polsce 2900 sklepów.











