Biuro Ambasadora Belki z Ciszewski Public Relations

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z Biurem Ambasadora Marka Belki w Iraku jako koordynator medialny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z Biurem Ambasadora Marka Belki w Iraku jako koordynator medialny.

- Zdecydowaliśmy się pomóc polskiej misji w Iraku w bieżącej pracy z mediami z dwóch powodów - mówi Jerzy Ciszewski, Prezes agencji - Mamy szansę bezpośrednio uczestniczyć w wydarzeniach o historycznym dla naszego kraju wymiarze. Jednocześnie jest to bardzo ekscytujące wyzwanie zawodowe - nie można przejść obojętnie wobec takiej szansy.

Głównym zadaniem agencji jest dystrybucja materiałów prasowych dotyczących działalności Biura Ambasadora Marka Belki w ramach struktury Tymczasowych Władz Koalicyjnych w Iraku. Agencja będzie również dostarczać dziennikarzom materiały w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowania dotyczące konkretnego tematu, związanego z zadaniami Biura Ambasadora Marka Belki w Iraku. Działania agencji Ciszewski Public Relations przy tym projekcie mają charakter non-profit.

- Wszystkie polskie media, zainteresowane działalnością Biura Ambasadora Marka Belki oraz działalnością Tymczasowych Władz Koalicyjnych, będziemy kierować do agencji Ciszewski Public Relations. Z przedstawicielami mediów obecnymi w Iraku oczywiście będziemy się kontaktować bezpośrednio. W ten sposób będziemy mogli znacznie lepiej, szybciej i pełniej informować o naszych działaniach w Iraku - mówi Jacek Podoba, Dyrektor Biura Ambasadora Marka Belki w ramach Tymczasowych Władz Koalicyjnych w Iraku.

Ze strony agencji do dyspozycji dziennikarzy pozostaje Jerzy Ciszewski, zaś w Iraku przebywa Jacek Podoba, którego zadaniem jest m.in. przygotowywanie i przesyłanie do Polski materiałów prasowych wraz z fotografiami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech