Bizhub PRESS C8000 podbija Europę

W pierwszej połowie 2011 r. flagowy model Konica Minolta - bizhub PRESS C8000 - był najlepiej sprzedającym się urządzeniem do kolorowego druku produkcyjnego w Europie Zachodniej. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez szwajcarską firmę InfoSource, specjalizującą się w analizie danych dotyczących branży automatyki w Europie Zachodniej i Wschodniej, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Tego typu badania pozawalają określić, jak dobrze radzimy sobie na rynku – mówi Adam Bieniewski, Production Printing & Solutions Product Manager Konica Minolta Business Solutions Polska. – Cieszymy się, że bizhub PRESS C8000 to najlepiej sprzedający się produkt spośród wszystkich urządzeń do kolorowego druku produkcyjnego na papier cięty w Europie Zachodniej. Napawa nas to dumą i motywuje do jeszcze większych starań, aby nasze pozostałe produkty osiągnęły podobne wyniki.

Bizhub PRESS C8000, flagowy model Konica Minolta, jest dostępny w całej Europie od stycznia 2011 r. Wyróżnia się m.in. imponującą wydajnością, dużym zakresem obsługiwanych nośników oraz znakomitym odwzorowaniem kolorów. Urządzenie po raz pierwszy zostało zaprezentowane europejskim odbiorcom na targach IPEX w maju 2010 r. i należy do wiodącej linii produktów Konica Minolta. Już w marcu 2011 r. zostało nagrodzone wyróżnieniem „Exceptional Certified Five Star” – przyznanym przez firmę Business Equipment Research and Test Laboratories (BERTL), a w lipcu 2011 r. otrzymało nagrodę BERTL dla Najlepszego Systemu do Produkcyjnego Druku Kolorowego.

Według danych Infosource, jeszcze lepszy wynik sprzedaży Konica Minolta osiągnęła w Europie Wschodniej. Tam posiada połowę udziałów w segmencie pras do kolorowego druku produkcyjnego i była najlepiej sprzedającą się marką w pierwszym półroczu 2011 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą