„Born Ready” i Ekskluzywny Menel w międzynarodowej kampanii odzieży Wrangler (wideo)

Na najważniejszych rynkach europejskich startuje kampania reklamująca pod hasłem „Born Ready” nową kolekcję marki odzieżowej Wrangler (produkowanej przez VF Corporation). Jednym z bohaterów akcji jest bloger modowy Kamil Pawelski znany jako Ekskluzywny Menel.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Born Ready” i Ekskluzywny Menel w międzynarodowej kampanii odzieży Wrangler (wideo)

Kampania ma inspirować odbiorców do zrywania z codzienną rutyną, aktywnego spędzania czasu w swoim stylu oraz uciekania co jakiś czas od zgiełku miasta. Pomocne w tym mają być ubrania Wrangler z nowej kolekcji Ready, wyprodukowane z wodoodpornej tkaniny Rain Ready i utrzymującego ciepło materiału Cold Ready.

- Filozofia „Born Ready” wpisuje się w wartości marki i przesłanie, które ma towarzyszyć całej kolekcji: dobrze wyglądać i ciężko pracować. Wrangler tworzy ubrania dla dynamicznych młodych ludzi, definiując ich styl i dając komfort bycia gotowym na każdą ewentualność - komentuje Ilaria Pasquinelli, dyrektor ds. marketingu marki Wrangler w Europie.

Akcja zaczyna się od spotu, w którym grupa młodych osób wyjeżdża z miasta, by odpocząć na łonie natury, lecz plany krzyżuje im ulewna burza. Są jednak przygotowani na taką ewentualność, ponieważ mają na sobie ubrania Rain Ready i Cold Ready.

Głównym bohaterem kampanii jest podróżnik i bloger Alastair Humphreys, który w serii klipów przedstawi wskazówki, jak przygotować się do codziennej przygody. W wideoprojekcie wystąpią też polski bloger lifestylowy Kamil Pawelski (autor bloga Ekskluzywny Menel) oraz niemiecki aktor i prezenter Jochen Schropp, którzy pokażą, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.

Na potrzeby akcji przygotowano interaktywne mapy o nazwie Born Ready Adventures ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują. Mogą również dzielić się swoimi przygodami na mapie i walczyć o nagrody.

grafika

Działania będą prowadzone na kluczowych dla Wranglera rynkach europejskich: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii. Obejmą internet, kina, outdoor, prasę oraz aktywności public relations.

Kreację kampanii przygotowała agencja We Are Pi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska przy współpracy z Carat Germany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów