Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna Łyżeczka

Firma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym ich etapem jest uruchomienie strony internetowej www.srebrnalyzeczka.pl, gdzie konsumenci znajdą informacje na temat marki, produkcji cukru oraz przepisy kulinarne.

W grudniu ruszy akcja promocyjna Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka w nowym innowacyjnym opakowaniu. Działania promocyjne wzmocni kampania reklamowa z udziałem prasy kobiecej i handlowej, kampania outdoorowa oraz animacje i degustacje w sieciach handlowych. Kampanię promocyjną, reklamową oraz realizację strony internetowej nadzoruje agencja reklamowa Shade Design.

Grudzień 2006: Kampania outdoorowa Listopad – grudzień 2006: Reklama w prasie kobiecej i prasie handlowej Grudzień 2006: Animacje i degustacje w wybranych placówkach handlowych, POSM materiały.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP