Brainshake będzie reklamować Kołobrzeg jako „polską stolicę SPA”

Agencja Brainshake wygrała przetarg na przygotowanie i realizację wizerunkowej kampanii promującej Kołobrzeg. Akcja - zaplanowana od maja do października br. - będzie przebiegać pod hasłem „Kołobrzeg, polska stolica SPA”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Kołobrzegu przygotowana przez Brainshake ma pokazywać, że miasto to oferuje nieograniczone możliwości wypoczynku, podkreślając, że podczas Euro 2012 będzie tam stacjonować będzie piłkarska reprezentacja Danii. Akcja - spójna z aktualną strategią komunikacyjną Kołobrzegu - będzie adresowana nie tylko do Polaków, lecz również do Duńczyków i Niemców.

Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. na Facebooku) oraz w ramach licznych działań niestandardowych i aktywności public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"