Brak już czasu na internet?

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen/NetRatings ilość czasu poświęcanego przez mieszkańców krajów rozwiniętych na domowe surfowanie po internecie stabilizuje się i raczej nie będzie już w przyszłości znacząco rosła

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Wyniki badania przeprowadzonego m.in. w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Niemczech, Hiszpanii, Szwajcarii, Szwecji i Wielkiej Brytanii wykazują, że wzrost był minimalny. Natomiast zupełnie inaczej wygląda sytuacja w Australii, Francji, Hong Kongu, Włoszech i Japonii, gdzie wciąż utrzymuje się dwucyfrowy wzrost ilości czasu spędzanego w domu online.

Analitycy Nielsen//NetRatings obliczyli, że przeciętny internauta w USA spędził w lutym przed domowym komputerem 13 godzin i 44 minuty, czyli o 2% czasu mniej niż przed rokiem. Dużo lepszym wynikiem mogą pochwalić się użytkownicy sieci z Hong Kongu, gdzie wzrost ilości czasy spędzanego online w stosunku do poprzedniego roku wyniósł aż 25%, a przeciętna ilość czasu spędzanego w sieci w miesiącu wyniosła 21 godzin i 53 minuty. Dobry wynik można zapisać także na koncie Francuzów, ich osiągnięcie to 14 godzin i 26 minuty. Oznacza to wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym o 19%. Włosi spędzają w domu o15% więcej czasu online niż przed rokiem, Japończycy zaś o 12%. Źródło informacji: The Inquirer

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"