Branżowy magazyn 'Biznes i Energia'

Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

  Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.

„Biznes i Energia” trafia do osób, którym podlega w firmach gospodarowanie energią elektryczną czy to poprzez jej zakup czy też poprzez zagadnienia techniczne, a także podejmujących decyzje w sprawach zakupu, a tym samym do osób, które z racji zajmowanych stanowisk muszą posiadać najświeższe informacje  dotyczące sytuacji na rynku.  Właśnie dlatego postanowiliśmy zrealizować na zlecenie Enion S.A - magazyn informacyjny na temat nowości na rynku energii, oraz efektywnych zastosowań w tej kategorii – mówi Michał Sztand, Dyrektor Zarządzający Direct Publishign Group.

Celem jaki dzięki publikacji „Biznes i Energia” chce osiągnąć Enion S.A. jest budowa i podtrzymanie relacji z największymi odbiorcami prądu na obszarze działania firmy.Do realizacji tego zadania doskonale nadaje się magazyn typu customer publishing, który trafia bezpośrednio w ręce osób zainteresowanych, a zatem, dotarcie do grupy docelowej ma bardzo wysoki wskaźnik.

„Biznes i Energia” to dla nas ważne narzędzie porozumiewania się z klientami od których pochodzi największa część przychodów Enionu. Myślę, że magazyn będzie stanowił wartość dodaną, będąc także odpowiedzią na podobne inicjatywy konkurencji – informuje Aneta Sajler kierownik Biura Marketingu Enion SA.

W pierwszym wydaniu BiE można znaleźć wywiad z podsekretarzem stanu w Ministerstwie Gospodarki Tomaszem Wilczakiem mówiący o zmianach w funkcjonowaniu Energetyki. Wyjaśniane są formalne przeszkody w procesie dostosowania taryf do indywidualnych potrzeb klientów kluczowych. Magazyn obszernie wyjaśnia zagadnienie obrotu kolorowymi certyfikatami na rynku energii. Prezentuje dwóch klientów – znane na rynku Mokate oraz tarnowskie Azoty. Radzi gdzie najlepiej pod kątem dobrej infrastruktury ulokować nowy biznes oraz z jakich nowych technologii skorzystać. Mniej zorientowanym w zawiłościach energetyki przybliża temat zamawiania mocy umownej.

Spółka Akcyjna Enion to firma powstała w wyniku połączenia spółek dystrybucyjnych działających na terenie Polski południowej. Celem konsolidacji pięciu zakładów było stworzenie silnego ekonomicznie podmiotu. Obszar działania firmy wynosi obecnie 25 tys. km2. , a jej udział w polskim rynku sprzedaży energii elektrycznej przekracza 16%.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję