Buty damskie "Azaleia" w natarciu

Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji brazylijskiego obuwia damskiego „Azaleia”

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona pod hasłem „Kobiety to lubią” jest kontynuacją działań realizowanych w ubiegłym roku. Bezpośrednim nawiązaniem do ubiegłorocznej kampanii jest kreacja, przygotowana po raz kolejny przez agencję Business Consulting, której powierzono także planowanie mediów.

Działania reklamowe dla marki „Azaleia” koncentrują się na prasie kobiecej (ogłoszenia reklamowe ukażą się w siedmiu różnych tytułach). Uzupełnieniem i silnym wsparciem reklamy w czasopismach jest kampania reklamowa na tramwajach, przygotowana i realizowana przez dział Mediów Miejskich agencji Business Consulting..

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online