Call Center Poland SA obsługuje serwis InfoVEKA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszych dniach lutego rozpoczyna działalność serwis informacyjny firmy VEKA Polska – InfoVEKA. Wspiera on kampanię wizrunkowo-sprzedażową profili okiennych VEKA skoncentrowaną przede wszystkim w prasie opiniotwórczej i branżowej. Serwis InfoVEKA będą obsługiwać pracownicy Call Center Poland SA.

Jego celem jest informowanie o najbliższych punktach sprzedaży okien z profili VEKA oraz stworzenie bazy danych potencjalnych klientów w oparciu o krótkie ankiety marketingowe.W zakresie prowadzenia kampanii teleinformacyjnej firma VEKA Polska współpracuje z agencją Just.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu