Carlsberg zaprasza na stadiony

Od 15 maja trwa nowa promocja Carlsberga - 'Piłkarska promocja marzeń'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Jej zwycięzcy mogą wygrać podróż do jednego z kultowych miejsc światowego futbolu - Berlina, Rio de Janeiro lub Liverpoolu - w gronie trójki swoich przyjaciół. Oprócz nagród głównych przewidziano też tysiące innych piłkarskich nagród, takich jak piłkarskie lodówki, torby podróżne, czapeczki, piłki oraz gwizdki z otwieraczem.

Szansę na nagrodę daje każda specjalnie oznaczona promocyjna butelka piwa i puszka. Kod z napisem WYGRAŁEŚ na kapslu lub * na kluczyku oznacza wygraną jednej z tysięcy nagród rzeczowych. Pomiędzy posiadaczami zwycięskich kodów rozlosowane zostaną dodatkowo piłkarskie wycieczki marzeń do Rio de Janeiro, Liverpoolu i Berlina.

Pozostałe kody także dają szansę na wygraną piłkarskich nagród. Po założeniu konta promocyjnego na stronie www.carlsberg.pl wymienić je można na specjalne „kredyty”, dzięki którym każdy konsument może sięgnąć po nagrody, typując wyniki mundialowych meczy lub też licytując piłkarskie gadżety Carlsberga. 

Na czas futbolowego święta strona www Carlsberga przybrała postać imponującego, wirtualnego stadionu, który nie tylko pełni związane z promocją funkcje logistyczne i informacyjne, umożliwia typowanie meczy i licytacje, ale oferuje też szereg innych możliwości piłkarskiej rozrywki. Każdy może zająć miejsce na jego trybunach, stworzyć własną postać wirtualnego kibica czy wybrać jedną z gier on-line. Możliwe jest tez odbycie wirtualnej wycieczki po miastach, do których pojadą zwycięzcy promocji z trójką swoich przyjaciół. Promocję wspiera kampania obejmującą prasę i internet. Na największych internetowych portalach będzie m.in. emitowany specjalny spot promocyjny.

Silne wsparcie zaplanowano także w punktach sprzedaży: są to między innymi standy z plazmą w supermarketach, wyświetlające film promocyjny, a także materiały reklamowe w punktach sprzedaży.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą