Carrefour Polska z MSL Warsaw

Firma Carrefour Polska powierzyła swój budżet działań PR agencji MSL Warsaw.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach rozpoczętej współpracy działania obejmować będą: PR korporacyjny, PR produktowy, działania CSR, prowadzenie biura prasowego oraz realizację projektów specjalnych.

Do obsługi Carrefour ze strony MSL Warsaw dedykowany będzie 6-ososbowy zespół Małgorzaty Majewskiej, dyrektor praktyki konsumenckiej. 

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"