Samsung i Pepsi na wakacjach

Z końcem roku szkolnego ruszył cykl wakacyjnych imprez Wyzwanie Smaku Pepsi, których partnerem jest firma Samsung. Do końca sierpnia Pepsi i Samsung wspólnie pojawią się aż w 10 miastach Polski. Uczestnicy imprez z cyklu Wyzwanie Smaku Pepsi będą mieli okazje odwiedzić Strefę Samsung, w której będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami firmy. Czekać tam na nich będzie specjalna strefa gier, możliwość zrobienia grupowego selfie oraz gadżety i niespodzianki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lokalizacja pierwsza imprezy to centrum Warszawy, plac przed Dworcem Śródmieście. Kolejne miejsca to Świnoujście, Dębki (Przystanek Samsung), Kołobrzeg, Mielno, Gliwice, Ustka, Zakopane i Radom (Air Show). Wspólna akcja zakończy się 28 sierpnia na Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej w Olsztynie.W strefie Pepsi na Przystanku Samsung w Dębkach (10-12 lipca) przygotowana zostanie Arena Wyzwania Pepsi – obrotowa platforma z zainstalowanymi telefonami Galaxy S5, które w oparciu o technologię zdjęć 360° będą tworzyć animowane GIFy uczestników eventu.

Informacje o eventach pojawiać się będą zarówno w mediach społecznościowych jak i na stronach internetowych Samsung i Pepsi.

Wspólna akcja jest częścią kampanii promującej najnowsze smartfony Samsung Galaxy A.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska