Charytatywne działania agencji Czteryczwarte

W kwietniu br agencja Czteryczwarte przystąpiła do współpracy ze Stowarzyszeniem 'OD-DO', przygotowując kreację i produkując materiały dla kampanii społecznych organizowanych przez stowarzyszenie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Stowarzyszenie OD-DO otwarte jest dla młodych dorosłych osób, które wzrastały w rodzinach dysfunkcyjnych. Pomaga im głównie poprzez: Program Resocjalizacyjny Dla Młodych Dorosłych Dzieci Alkoholików oraz Centrum Aktywizacji Młodych w Poszukiwaniu Pracy. Podstawowym celem porogramów jest zbudowanie adekwatnego poczucia własnej wartości, niezbędnego w każdym obszarze życia. Osiągane jest to poprzez kompleksową pomoc psychologiczną: terapię grupową, indywidualną, treningi rozwojowe, warsztaty umiejętności społecznych.

   

Jako pierwsza ruszyła kampania skierowana do młodych, poszukujących pracy. Centrum Aktywizacji Młodych "Od A do Z" przygotowało specjalny program przeciwdziałania bezrobociu wśród młodzieży, zwłaszcza ze środowisk defaworyzowanych społecznie (np. z rodzin ubogich, dotkniętych bezrobociem, usamodzielniających się absolwentów Domów Dziecka).

Plakaty i ulotki zaprojektowane i wykonane przez zespół kreatywny agencji Czteryczwarte rozdawane będą podczas targów pracy. Celem tych materiałów jest nie tylko uświadomienie problemu, jaki w społeczeństwie istnieje, ale przede wszystkim wskazanie nowych możliwości i poinformowanie o profilu stowarzyszenia oferującego młodym ludziom bezpłatne treningi psychospołeczne (służące podniesieniu szansy na rynku pracy), edukację, pomoc psychologiczną i informacyjną.

„Wierzymy w działania prowadzone przez Stowarzyszenie OD-DO, to zespół wykształconych i zaangażowanych ludzi. Jeżeli możemy ich wesprzeć swoją kreatywnością i pomóc w promocji programów – robimy to. Przygotowaliśmy mocną kreację i trzymamy kciuki, by programy stowarzyszenia były rozpowszechnione” – mówi Katarzyna Wysocka, wiceprezes Czteryczwarte.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela