Zysk operacyjny spółki w III kw. wyniósł 2750 mln USD wobec 2344 mln USD. Skonsolidowane przychody wzrosły o 45% r/r do 12.248 mln USD.
Rozwodniony zysk netto przypadający na jedną akcję wyniósł 0,95 USD wobec 0,88 USD przed rokiem. Wynik oczyszczony z wydarzeń jednorazowych wyniósł 1,03 USD na akcję. Trzynastu analityków ankietowanych przez agencję Blooberg spodziewało się wyniku średnio na poziomie 1,02 USD.
Koncern podał, że wolumenowy wzrost jego sprzedaży wyniósł 5% w III kwartale i 6% w dziewięciu miesiącach roku. Marka "Coca-Cola" zanotowała 3-proc. wzrost zarówno w trzech, jak i dziewięciu miesiącach roku. W III kw. sprzedaż "coli" najszybciej rosła w Indiach (17%), Argentynie (11%) oraz Chinach (7%).
Sprzedaż napojów niegazowanych należących do grupy wzrosła o 9% w III kw. (przy czym o 10% na rynkach zagranicznych i o 4% w Ameryce Północnej), podała Coca-Cola.












