Grupa 87 proc. użytkowników programu dla małych i średnich firm – Comarch OPT!MA, przyznała w badaniu, że poleciłaby to oprogramowanie innym przedsiębiorstwom. Jeszcze bardziej zadowoleni byli klienci korzystający z tego rozwiązania w wersji abonamentowej. Aż 91 proc. respondentów wskazało, że poleciliby Comarch iOPT!MA24. Te i inne ciekawe informacje na temat Comarch OPT!MA prezentuje infografika.
– Naszą misją jest zwiększanie satysfakcji klientów i partnerów poprzez dostarczanie nowoczesnych i wydajnych rozwiązań do zarządzania przedsiębiorstwem, co konsekwentnie realizujemy od 20 lat. Cieszymy się, że nasi klienci w zdecydowanej większości pozytywnie oceniają nasze produkty
– mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor Sektora ERP.
– Cykliczne badania satysfakcji pozwalają nam monitorować poziom zadowolenia klientów z dostarczanego przez Comarch oprogramowania i wskazują, czy jako producent podążamy we właściwym kierunku, wyznaczonym przez wymagających odbiorców

– mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Sektora ERP firmy Comarch.
– Wyniki badań utwierdzają nas w przekonaniu, że dobrze rozumiemy potrzeby firm w zakresie programów do zarządzania przedsiębiorstwem. Tak dobry wynik tegorocznych badań satysfakcji nie pozwoli nam spocząć na laurach i będziemy wciąż walczyć o utrzymanie pozycji najlepszego polskiego dostawcy oprogramowania dla firm
– dodaje Kamil Góral.
Informacje o badaniu
Dane pochodzą z Badania Satysfakcji przeprowadzonego przez Comarch w okresie 26.06-25.07.2011, na reprezentatywnej próbie firm korzystających z oprogramowania Comarch. Łączna liczba respondentów to 2300 osób.











