Comcast dołącza do internetowego przedsięwzięcia News Corp. i NBC

Koncern Comcast Corp. ogłosił, że dołączy do planowanego przez News Corp. i NBC Universal przedsięwzięcia, którym ma być internetowy serwis wideo.

MediaPost Publications - km
MediaPost Publications - km
Udostępnij artykuł:

Uruchomienie nowego serwisu planowane jest na lato. Znajdą się w nim programy telewizyjne, filmy i klipy. Ma on być konkurencją dla należącego do Google YouTube. Comcast będzie partnerem dystrybucyjnym i dostawcą treści. Wcześniej w przedsięwzięcie zaangażowały się takie firmy jak Yahoo, Microsoft, AOL i MySpace. Ze strony reklamodawców swój akces zgłosiły m.in. Cadbury Schweppes Plc, Cisco, Intel i General Motors.

Przedsięwzięcie ma pozwolić właścicielom praw autorskich do materiałów jakie będą zamieszczane w serwisie na większą nad nimi kontrolę i czerpanie zysków z reklam.

W serwisie, którego nazwa nie jest jeszcze znana, znajdą się programy z takich należących do Comcast stacji telewizyjnych jak E!, Style, G4, Versus i Golf Channel. Również na stronach internetowych koncernu będzie można oglądać klipy z nowego serwisu.

Comcast Corp. jest największym operatorem telewizji kablowej i dostawcą internetu w Stanach Zjednoczonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele