Concept Publishing Polska współpracuje z John Brown Media

Działająca na rynku custom publishingu firma Concept Publishing Polska podpisała umowę o strategicznej współpracy ze spółką John Brown Media z Wielkiej Brytanii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na mocy kontraktu obie firmy będą wspólnie pracować nad wybranymi projektami na rynku polskim. - Zamierzamy skorzystać z doświadczeń John Brown Media m.in. w zakresie obsługi dużych klientów detalicznych, sieci telewizyjnych, a także dynamicznie rozwijającego się rynku katalogowego - mówi Amadeusz Król, partner w CPP, odpowiedzialny za współpracę i ekspansję międzynarodową. – Nasza umowa poza wspólna pracą nad niektórymi projektami wydawniczymi oznacza też szeroka wymianę doświadczeń jeśli chodzi o internetowe projekty content marketingowe  - dodaje.

Ponadto dzięki podpisanemu porozumieniu pracownicy Concept Publishing Polska będą mogli odbywać praktyki Londynie, a także w innych oddziałach JBM. - Zastanawiamy się  także nad planami ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej, wtedy naturalnym partnerem będzie dla nas JBM. Dzisiaj jednak chcemy przede wszystkim tutaj wykorzystać potencjał i synergię dwóch firm będących numerami jeden na swoich rynkach - podkreśla Rafał Plewiński, prezes Concept Publishing Polska.

Jak szacują zarządy obu spółek, pierwszych wspólnych projektów należy spodziewać się jesienią 2010 roku

John Brown jest największą firmą zajmującą się custom publishingiem na rynku brytyjskim i jedną z największych na świecie. Spółka swój oddział w Kapsztadzie, a już niedługo otworzy w Japonii i Chinach.

Podpisana umowa jest pierwszą tego typu zawartą przez JBM z partnerem z Europy Środkowej i Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska