Contact Center w Rankingu Największych Firm w Polsce

Contact Center sp. z o.o. po raz kolejny znalazła się w Rankingu 1000 Największych Firm w Polsce. Coroczny ranking opracowywany przez redakcję Gazety Finansowej obejmuje największe przedsiębiorstwa z różnych branż, a o pozycji poszczególnych firm decyduje wielkość przychodów ze sprzedaży w 2011. W tegorocznym zestawieniu Contact Center sp. z o.o. została zakwalifikowana na 626 pozycji – czyli o 12 miejsc wyżej niż w roku ubiegłym. „Takie wyniki można wypracować tylko ze zgranym, ambitnym zespołem profesjonalistów jaki jest w naszej firmie. Począwszy od Doradców Klienta, którzy są najważniejszym ogniwem w kontakcie z klientem przez pracowników działów wsparcia, operacji, sprzedaży a kończąc na kadrze managerskiej. Wszyscy każdego dnia przyczyniają się do sukcesu spółki, za co chciałbym serdecznie podziękować” - mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center. Ranking Gazety Finansowej oprócz klasyfikacji pod kątem przychodów, zhierarchizował także firmy z podziałem na specyfikę branż. Pod względem szeroko pojętych usług, Contact Center sp. z o.o. uplasowała  się na 27 miejscu. „Niewątpliwie nasi Klienci są naszą siłą. Zaufało nam wiele prestiżowych firm, które potrzebują kompleksowego rozwiązania, najnowszej technologii i kompetentnego partnera. Dzięki zakwalifikowaniu się do rankingu, możemy przekazać naszym Klientom informację, że spółka jest stabilna, dynamicznie prosperującą i ma potencjał do dalszego rozwoju.” - dodaje Wojciech Czarnecki, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz nominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Więcej informacji: www.contactcenter.pl . CONTACT CENTER [PRESS BOX]

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"