Grupą docelową są bardziej wymagający czytelnicy, którzy będąmieli okazję zapoznawać się nie tylko z faktami, ale i zkomentarzami redakcji. Serwis składa się z trzeć działów: News/hotor not - mix informacji, co słychać na mieście - publicystyka idiagnoza społeczna, oraz fotosy z sesjami zdjęciowymi gwiazd.
To co ma wyróżniać serwis to skierowanie w stronę społeczną ianalityczną, a także bardziej stonowane komentarze redakcyjne.Sloganem portalu jest: "Gwiazdy, bulwar i moda. Co zrobią dla 5minut sławy?". "Jesteśmy przyzwyczajeni do skandali i plotek.Przełom, jaki dokonał się w stosunku zwykłych ludzi do celebrities,między innymi dzięki publikacjom Pudelka, miał duży wpływ na naswszystkich. Teraz chcemy pójść o krok dalej - z dystansem doredakcyjnej roli opisywać życie ludzi sławnych i prowadzić z nimiotwarty dialog. Interesują nas ich motywacje i cele - jak wielemożna poświęcić dla pięciu minut sławy?" - tłumaczy RafałWerczynski, redaktor naczelny coverstory.pl.

Aktualnie na stronie możemy poczytać o tym jak PO chceocenzurować media (szczególnie serwisy plotkarskie), o tym jakrecesja odbija się na gwiazdach, a także porównać twarze znanychgwiazd z okładki i ich fotografie z dnia codziennego.











