Cukier Królewski

Firma Südzucker Polska wprowadza na polski rynek cukier trzcinowy i cukier kandyz pod marką Cukier Królewski. Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszy kampania reklamowa oraz kampania PR cukru trzcinowego i kandyzu

metteo
metteo
Udostępnij artykuł:

Strategię i kreację całej kampanii przygotowała firma Han Galee z Krakowa.

Kampania reklamowa prowadzona jest pod hasłem "Poczujesz różnicę...", a kierowana głównie do kobiet młodych i w średnim wieku, eksperymentujących w kuchni, otwartych, poszukujących nowych smaków i potraw, podążających za modą i nowinkami. Efekty kampanii widoczne są w prasie i internecie oraz w punktach sprzedaży.

Strategię i kreację całej kampanii przygotowała firma Han Galee z Krakowa, która odpowiada również za projekt opakowań, dobór mediów, przygotowanie materiałów POS oraz serwisu internetowego poświęconego dwóm nowym produktom.

Kampanii reklamowej towarzyszą działania public relations w prasie ogólnopolskiej i regionalnej - przygotowane we współpracy z Han Galee i prowadzone przez Agencję PR Open Media z Krakowa. Kampania edukacyjna kładzie nacisk na walory smakowe cukru trzcinowego i kandyzu oraz na zastosowanie obu cukrów.

Na potrzeby kampanii powstały serie przepisów przygotowane przez panią Martę Gessler, w których cukry pokazane są zarówno jako składnik deserów czy drinków jak i dań głównych. Poza skorzystaniem z przepisów czytelniczki mogą wziąć udział w konkursach organizowanych w prasie, w których nagrodami są ręcznie malowane cukiernice. Działania PR nie pomijają też prasy branżowej poświęconej handlowi oraz gastronomii.

metteo
Autor artykułu:
metteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"