Cut The Mustard wypromuje markę Regina na TikToku

Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wypromuje markę Regina na TikToku

Regina rozpoczęła współpracę z Cut The Mustard w 2022 roku, początkowo tworząc ongoingową komunikację w polskich kanałach marki w social media. Aktualnie agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.

Regina rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych, debiutując na TikToku. Za kreację i realizację komunikacji na tej platformie odpowiada agencja Cut The Mustard. Współpraca ta ma na celu połączenie tradycyjnych wartości marki z nowoczesnym podejściem do komunikacji w mediach.

Kluczowym przekazem marki jest to, że z jej produktami każda chwila w domu może stać się „czystą przyjemnością”.Na profilu marki na TikToku pojawiać się będą inspiracje, porady i praktyczne triki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela