Cyfrowe trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu

Firma TNS opublikowała raport „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Raport, który towarzyszył realizacji badania Digital Life, powstał w oparciu o indywidualne wywiady z dyrektorami działów marketingu (CMO) międzynarodowych firm, takich jak Coca-Cola, Kellogg, Nissan i Xerox. Wyniki badania pokazują w jakim stopniu “cyfrowość” zmienia ich sposób funkcjonowania na rynku i prowadzenia firmy oraz Jak social media wpływają na sprzedaż detaliczną.

Z raportu wyłaniają się trzy główne trendy na rok 2012, co do których wszyscy respondenci byli zgodni:

1. Cyfrowe zaangażowanie i wartości marki – głębsze zaangażowanie konsumenta w centralne wartości marki. 2. Większy nacisk na analityczne spojrzenie – cyfrowy strumień danych musi być bardziej wydajny, aby możliwe było generowanie nowych pomysłów, docieranie do grup docelowych i budowanie ich zaangażowania. 3. Duże tempo podejmowania decyzji, wprowadzania zmian w organizacji – „cyfrowość jest nową normalnością” i jej integracja z innymi działaniami organizacji staje się katalizatorem nowych, szerszych możliwości rozwoju biznesu.

grafika

Z raportem „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu” można zapoznać się tutaj (plik PDF).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"