Darmowy internet na lotnisku w Warszawie od ING

Dzięki Grupie ING od 15 października br. podróżni na lotnisku Okęcie mogą korzystać z darmowego dostępu w do internetu. Hot-spot „ING Internet Gate”, a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii „Be good at money”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Kampania Grupy ING została zaadaptowana na potrzeby poszczególnych krajów. W Polsce pod hasłem "be good at money" promowane jest konto internetowe oraz ubezpieczania na życie. W ramach kampanii na warszawskim lotnisku Okęcie utworzona została strefa „ING Internet Gate”, w której pasażerowie mogą bezpłatnie skorzystać z dostępu do internetu. Na terenie lotniska zostało także umieszczonych kilkanaście billboardów reklamowych.

Międzynarodowa kampania Grupy ING jest prowadzona równocześnie na kilkunastu lotniskach m.in. w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei, Indiach i Meksyku. Jej celem jest podniesienie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku ING jako instytucji, która ułatwia zrozumienie i korzystanie z usług finansowych. W przeszłości duże międzynarodowe porty lotnicze były już wykorzystywane przez Grupę ING do kampanii promocyjnych, umożliwiając dotarcie do atrakcyjnej grupy osób podróżujących samolotami.

Kampania w Polsce:

Termin: 15 października – 15 grudnia 2010 r.

Miejsce: lotnisko Okęcie w Warszawie

Podmioty uczestniczące:

  • ING Bank Śląski
  • ING Usługi Finansowe S.A.

Promowane produkty:

  • Konto Direct
  • Ubezpieczenia na życie

Hasło kampanii: „Be good at money”

Narzędzia: nośniki wielkoformatowe (billboardy) oraz stoisko z bezpłatnym dostępem do internetu

Agencja kreatywna: Twofish Amsterdam, adaptacja lokalna: Brain.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela