Archer: The Witch’s Wrath, gra osadzona w świecie fantasy dla dorosłych odbiorców, pozwoli wcielić się w stawiającego czoła grupom obrzydliwych stworów łucznika. Twórcy gry przygotowali bogaty arsenał – w tym rozbudowany asortyment strzał, które będzie można wykorzystać w zależności od sytuacji.
Oddane do dyspozycji graczy strzały będą miały inne działanie w zależności od warunków, a niektóre zadziałają tylko w konkretnych sytuacjach. Oprócz tych zwykłych, zadających umiarkowane obrażenia wrogom, mamy też te przebijające zbroję i pancerz, a także specjalne płonące strzały mogące podpalić wroga. Niektóre będą nasączone trucizną, inne z kolei wybuchną raniąc nawet większą grupę wrogów stojących nieopodal. Są też strzały specjalne – magiczna, pozwalająca przejąć kontrolę nad trafionym przeciwnikiem na kilka sekund, czy taka, która w locie zamieni się w wilka nacierającego na wroga.

Pomysł na grę wziął się z miłości do łucznictwa, jako że część zespołu Image Power jest zafascynowana tą dyscypliną. Dzięki temu do Archer: The Witch’s Wrath trafi kilka technik strzelania oraz różnorodne modele łuków. Gracze sami zdecydują czy chcą korzystać z prostego i szybkiego, ale mniej celnego strzału na krótkich i średnich dystansach, czy może postawią na precyzję i wolniejsze namierzanie wroga. Gra pozwoli też na podwójny strzał czy oznaczenie do trzech przeciwników, aby pokonać ich za pomocą serii.
Ciekawostką będzie też dynamicznie zmieniająca się pogoda, z którą gracz będzie musiał się zmagać, chyba że nauczy się niwelować jej negatywne efekty. Fizyka deszczu i wiatru może wpłynąć na stabilność i celność strzału, woda uczyni strzałę cięższą, a podmuchy mogą zmienić trajektorię lotu strzały.

Wyróżnikiem gry będzie zróżnicowane środowisko – lokacje obejmą między innymi lasy i puszczę, pokryte zwiędłymi liśćmi bagna i moczary, ośnieżone lodowe szczyty i starożytne ruiny. Udostępnione w ramach Festiwal Steam Next demo zawiera jedną z 12 planowanych plansz, a także dwa sposoby strzelania, w tym tryb precyzyjny, który jest odzwierciedleniem skupienia prawdziwego łucznika wykonującego strzał.
Uczestnictwo zarówno w tej, jak i poprzednich edycjach Festiwalu Steam jest dla nas idealną okazją by zebrać opinie graczy i wprowadzić do naszych tytułów ich sugestie. Świetnie sprawdziło się to przy okazji Yacht Mechanic Simulator w ubiegłym roku. Podczas jesiennej edycji Steam Festival blisko 10 000 osób zagrało w demo, podzieliło się pozytywnymi opiniami i udzieliło wskazówek czego oczekują od tego typu gry. Liczymy, że Archer: The Witch’s Wrath spotka się z nie mniejszym zainteresowaniem i przy okazji mocno rozbuduje swoją wishlistę na Steam – powiedział Paweł Graniak, współzałożyciel i prezes zarządu Image Power S.A..

Najważniejsze cechy Archer: The Witch’s Wrath:
- Interesujący, dojrzały świat fantasy
- Realistyczny model strzelania z łuku
- Bogaty repertuar strzał oraz trybów strzelania
- Zróżnicowane lokacje – od lodowych wierzchołków gór po lasy i mokradła
- Zmieniająca się pogoda wpływająca na rozgrywkę
Karta gry na Steam:
***
Początek Image Power S.A. sięga 2012 roku, kiedy Paweł Graniak, aktualnie Prezes Zarządu Spółki, założył pierwszą w Polsce szkołę Concept Artu i Digital Paintingu (http://www.potegaobrazu.pl). Jej działalność została zwieńczona stworzeniem pierwszego polskiego podręcznika Concept Artu. Publikacja ujrzała światło dzienne w 2018 roku i obecnie jest dostępna w salonach Empiku w całej Polsce. Dziś Potęga Obrazu współpracuje z najlepszymi artystami tworzącymi gry video.

Produkcją gier video Image Power S.A. zajął się w 2019 r. Wówczas wspólnie z Marcinem Zaleńskim, obecnie Dyrektorem Kreatywnym i Przewodniczącym Rady Nadzorczej, rozpoczęto współpracę ze spółką PlayWay S.A., w ramach której Image Power pracuje z najbardziej doświadczonymi przedstawicielami branży gamingowej. Spółka skupia się głównie na produkcji symulatorów oraz niskobudżetowych produkcjach autorskich. Wyróżnia ją podejście do wyboru tematyki nowych tytułów: często oparta jest ona o pasje i hobby poszczególnych członków zespołu, które następnie bardzo pieczołowicie przenoszone są na grunt gier video, po uprzednim sprawdzeniu ich potencjału na rynku.











