Demo dla kawy figowej Enrilo

Demo Effective Launching przygotowało kreację i projekty graficzne do internetowej kampanii marki Enrilo - bezkofeinowej kawy figowej produkowanej przez firmę Biogran.

md
md
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii, agencja przygotowała projekt uruchomionej w ubiegłym tygodniu witryny internetowej http://www.enrilo.pl/ oraz bannery i billboardy reklamowe kawy. Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do spróbowania kawy Enrilo i przedstawienie jej zalet jako zdrowej alternatywy dla zwykłej kawy. Hasło przewodnie kampanii to „Figę dostaniesz”. Działania obejmą także direct mailing. Kampania Enrilo w internecie rozpocznie się pod koniec marca.

                

Demo współpracuje z Biogran przy innych projektach, największym przedsięwzięciem wykonanym przez DEMO dla tego klienta jest telewizyjna kampania kawy zbożowej Inka.

md
Autor artykułu:
md
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach