Magazyn będzie miał charakter poradnika dla osób doskonalących swój warsztat fotograficzny, głównie zaawansowanych amatorów i półprofesjonalistów.
- Pismo składać się będzie z kilku działów, w znacznej części będą to artykuły poradnikowe w stylu How-to, odnoszące się zarówno do techniki fotografowania lustrzanką cyfrowa jak i obróbką zdjęć w Photoshopie (“Szkoła Photoshopa”), ponadto w magazynie znajda się recenzje i testy lustrzanek oraz innych akcesoriów foto. Dodatkiem będą galerie zdjęć czytelników oraz płyta DVD z tutorialami – opowiada nam Marta Zaczek, szefowa marketingu wydawnictwa AVT.

Polska edycja “Digital Camera” oprócz materiałów z oryginalnego wydania brytyjskiego będzie zawierała informacje przygotowane przez polską redakcję, m.in. część prezentującą dostępne na naszym rynku produkty wraz z cenami. Redaktorem naczelnym tytułu został prof. Wiesław Marciniak, dyrektor wydawnictwa AVT.
“Digital Camera Polska” pojawi się w sprzedaży w nakładzie 20 tys. egz. Miesięcznik o objętości ok. 150 stron będzie kosztował 19 zł.
Kampania promocyjna towarzysząca wprowadzeniu pisma na rynek obejmować będzie magazyny techniczne, hobbistyczne i shoppingowe oraz w kilkudziesięciu portalach i serwisach tematycznych.
“Digital Camera” to kolejny po magazynie shoppingowym “T3” tytuł, który wydawany będzie przez AVT na licencji brytyjskiego wydawnictwa Future.











