Donau na billboardach

Firma Donau Design Polska zdecydowała się na uruchomienie kampanii billboardowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to swojego rodzaju nowum na rynku, w dużej mierze ze względu na hermetyczny i specyficzny charakter rynku.

Na terenie całego kraju postanowiono wykorzystać jeden projekt tablic reklamowych. Projekt przedstawia 16 segregatorów w najpopularniejszym formacie i rozmiarze (A4/75 mm), ukazanych w pełnej harmonii kolorystycznej. Hasło „kolorowy porządek” ma za zadanie przybliżyć Klientowi popularny artykuł biurowy, służący do zachowania biurowego porządku - segregator DONAU.

- Zależy nam, aby pracownicy biurowi korzystający z segregatorów bez zwracania uwagi na producenta zaczęli przywiązywać większą wagę do marki. Z drugiej zaś strony wierzymy, że Klientów świadomych, korzystających z produktów konkurencyjnych, uda się skusić najszerszą na rynku oferowaną gamą kolorów – mówi Piotr Woźniak, Specjalista ds. Marketingu Donau Design Polska.

Firma dokonała rezerwacji około 1000 lokalizacji na terenie głównych miast Polski. Kampania trwać będzie przez cały styczeń a uzupełniać ją będą reklamy w wybranych tytułach prasowych. Specjalnie na tą okazję przygotowane zostały również nowe, ekskluzywne ekspozytory, które w niedługim czasie trafią do wybranych Klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu