W rozpoczynającej się właśnie kampanii Lux Medu prezentowane jest jego nowe logo, wprowadzone w maju br., razem z uporządkowaniem portfolio marek firmy, w wyniku którego wiodącym brandem został właśnie Lux Med. Taka strategia wypracowana została we współpracy ze firmą Stratosfera.
- W obecnej kampanii chcieliśmy to zakomunikować, a jednocześnie podkreślić nasze atuty: mocną pozycję na rynku, wiedzę i dwudziestoletnie doświadczenie, połączone z nowoczesnością, dynamiką i nieustannym otwarciem na potrzeby pacjenta - opisuje Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Medu. Reklamy nawiązujące do formy reportażu skupiają się na pokazaniu relacji lekarz - pacjent.

Kampania obejmuje radio, prasę, internet, placówki Lux Medu i przesyłki do klientów. Reklamy i inne materiały na potrzeby akcji przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska.











