Doświadczenie, znaczenie i nowe logo w kampanii Lux Medu

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med prezentująca jej nową identyfikację wizualną. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii Lux Medu prezentowane jest jego nowe logo, wprowadzone w maju br., razem z uporządkowaniem portfolio marek firmy, w wyniku którego wiodącym brandem został właśnie Lux Med. Taka strategia wypracowana została we współpracy ze firmą Stratosfera.

- W obecnej kampanii  chcieliśmy to zakomunikować, a jednocześnie podkreślić nasze  atuty: mocną pozycję na rynku, wiedzę i dwudziestoletnie doświadczenie, połączone z nowoczesnością, dynamiką i nieustannym otwarciem na potrzeby pacjenta - opisuje Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Medu. Reklamy nawiązujące do formy reportażu skupiają się na pokazaniu relacji lekarz - pacjent.

grafika

Kampania obejmuje radio, prasę, internet, placówki Lux Medu i przesyłki do klientów. Reklamy i inne materiały na potrzeby akcji przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"