DougFaberFamily dla makaronów Primo Gusto

DougFaberFamily przygotowało kampanię reklamową dla greckiej marki makaronów Primo Gusto.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Obecny od kilku lat w Polsce lider europejskiego rynku po raz pierwszy będzie reklamował swoje produkty w mediach.

Kampania organizowana pod hasłem "Primo Gusto. Miłość na widelcu" skierowana jest do kobiet w młodszym przedziale wiekowym zarówno gospodyń domowych jak i "singli" żyjących w dużych miastach. Głównym jej celem jest budowa wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki. Zrealizowany na potrzeby kampanii spot pt. "Cinema Paradiso" skupia się przede wszystkim na budowie pozytywnych konotacji emocjonalnych z brandem.

Kampania, potrwa od początku listopada do grudnia bieżącego roku i obejmie swym zasięgiem wszystkie główne stacje telewizyjne oraz kanały niszowe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Mediaedge:cia.

Obecne działania dla marki Primo Gusto stanowią początek szerokiej strategii launchowej zaplanowanej dla produktów znajdujących się w portfolio firmy ATLANTA A.M.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów