DPG wydała magazyn dla marki Coccodrillo

Agencja custom publishing Direct Publishing Group przygotowałapółrocznik dla firmy CDRL prowadzącej sklepy z odzieżą dziecięcąpod marką Coccodrillo. Pierwszy numer magazynu zatytułowanego"Koko" trafił do klientów sieci w połowie lutego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W półroczniku znaleźć można porady psychologów, lekarzypediatrów oraz innych specjalistów, przepisy kulinarne, wywiady zeznanymi osobami na temat wychowywania dzieci, a także gry i zabawyedukacyjne. W liczącym 50 stron piśmie drukowane są także sesjezdjęciowe prezentujące ubrania sprzedawane w sklepach. Redaktoremnaczelnym pierwszego wydania "Koko" jest Agata Godlewska.

Magazyn w nakładzie 50 tys. nakładu dodawany jest do zakupówdokonywanych przez klientów sklepów Coccodrillo. - Z czasemrozważać będziemy także zmianę systemu dystrybucji. Chcielibyśmy,by "Koko" było dostępne również w innych miejscach i trafiało doosób, które wcześniej nie miały kontaktu z marką - mówi MieczysławAndersz, dyrektor w CDRL.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+