Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Grupa LUX MED na przełomie września i października zorganizowała akcję informacyjno-edukayjną Drzewa Życia. Idea opierała się o drzewa, które są symbolem długowieczności, życia, ekologii. Wyrosła ona z przekonania, że należy o nie dbać tak samo, jak o swoje zdrowie. Łącząc te elementy  LUX MED nazwał swoje pakiety medyczne nazwami drzew.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja spotkała się z zainteresowaniem mediów, informacja o akcji została opublikowana na ponad 50 portalach branżowych i konsumenckich. Film pokazujący świat z perspektywy mikroświata w ciągu 2 tygodni od publikacji został obejrzany ponad 220 000 razy.

W ramach kampanii powstało również video, w którym Robert Sosnowski – Managing Director agencji Biuro Podróży Reklamy, oraz Marzena Kowalska – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED, omawiają ideę akcji.

Największe zainteresowanie wzbudzał główny element akcji, czyli całkowicie niestandardowe na rynku polskim nośniki, jakimi są mini billboardy, które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy w skali 1:12. Łącznie w 8 parkach w Polsce, zostało ustawionych ponad 100 tabliczek, które zachęcają do szanowania zieleni. Billboardy pojawiły się w warszawskich parkach: Ogród Botaniczny UW, Park Praski, ZOO, Powsin, Park Strumykowa, Park Henrykowski, Park Ceramiczna, Lasek Brzozowy. Idea akcji łączy nazwy planów medycznych firmy LUX MED z gatunkami drzew. Są to takie gatunki jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego gatunku drzewa, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb”, został ustawiony pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną. Dodatkowo, do aktywności podczas akcji, włączyły się różne społeczności. Zrobiono zdjęcia tabliczek przy znanych i wyjątkowych drzewach np. na zdjęciu Dąb Edward: http://regionwielkopolska.pl/katalog-obiektow/deby-rogalinskie.html

Całość kampanii wspierana jest przez patronów medialnych: Wirtualna Polska, Stowarzyszenie Ekologiczno – Kulturalne Klub Gaja, oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno.

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).

Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Magdalena Trzcińska, Koordynator Projektów Marketingowych i Maciej Kuźma, Manager Marketingu Produktów LUX MED Sp. z o. o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu