Dsk dla Hitachi

Koncern Hitachi Power Tools poszerzył swój asortyment o nowy produkt: kosy spalinowe. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania BTL

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Opracowanie kreacji oraz produkcję materiałów POS powierzono - obsługującej Hitachi od 2004 r - agencji reklamowej dsk.

Kampania pod hasłem: "Trzeba mieć fantazję i… odpowiedni sprzęt" rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca czerwca. Oprócz Polski obejmować będzie Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Serbię, Chorwację, Macedonię oraz Włochy i Holandię. Wszystkie materiały dla tych krajów przygotowała Agencja dsk.

To już kolejny raz, kiedy kreacja opracowana przez dsk wykorzystywana jest także poza Polską. W 2003 r. spot telewizyjny przygotowany przez agencję  dla Panasonic Polska, ogladać mogli także widzowie Europy Środkowo- Wschodniej. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku firmy DLH (producent podłóg i wyrobów z drewna egzotycznego) gdzie kreacja do ogłoszeń prasowych i materiałów BTL była adaptowana w Czechach i na Słowacji. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"