PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół
Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.
Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
„Pani Domu” w nowej odsłonie i wyższej cenie
„Pani Domu” w nowej odsłonie i wyższej cenie
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie
Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2013, liderem „Przyjaciółka”
Dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży po trzech kwartałach, „Przyjaciółka” na czele
Dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży po trzech kwartałach, „Przyjaciółka” na czele
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 51 proc. w dół
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 51 proc. w dół
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry