Aplikacja jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie na rzetelne i szczegółowe informacje dotyczące kredytów hipotecznych.
- "W Kredyt Banku podchodzimy do komunikacji z klientami w sposób kompleksowy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że media społecznościowe to równoprawny kanał komunikacyjny i że z wieloma naszymi obecnymi i przyszłymi klientami właśnie tutaj mamy możliwość nawiązania dialogu. Zależy nam na tym, aby mogli oni kontaktować się z nami i korzystać z naszego doświadczenia w sposób łatwy, przyjazny i szybki. Te warunki spełnia właśnie nowa aplikacja “Ekspert hipoteczny”. - komentuje Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations Kredyt Banku.
Aplikacja zrealizowana została przez agencję faceADDICTED w ramach stałej obsługi Kredyt Banku w mediach społecznościowych.

Agencja innowacji & interakcji, która dzięki wykorzystaniu nowych mediów & technologii gwarantuje markom i firmom unikalną przewagę nad konkurencją. Swoim klientom zapewnia inteligentne i nieszablonowe podejście do dialogu i interakcji marki z konsumentami.











