Era wybiera Product Placement

Kampania Product Placement dla ERA GSM w serwisie Fotostory

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal Szkola.net uruchomił w serwisie Fotostory.pl pierwszą w polskim Internecie kampanię Product Placement.

Serwis Fotostory.pl należący do portalu Szkoła.net realizuje niekonwencjonalne formy reklamy. W publikowanych na łamach serwisu fotoopowieściach poza klasycznymi formami reklamy (bannery, butony) realizowane są kampanie Product Placement. Bohaterowie poszczególnych opowieści (młodzież w wieku 18-20 lat) korzystają z produktów firm będących sponsorami serii bądź odcinka. Duża siła oddziaływania takiej formy, przyciąga do serwisu reklamodawców. W lutym Fotostory.pl realizuje kompleksową kampanię Era love dla ERA GSM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"