Kampania związana jest z akcją otwartych drzwi w autoryzowanych serwisach Citroena w całej Polsce. Od 4 do 30 października Citroen oferuje swoim Klientom, posiadaczom Citroena sprawdzenie 30 punktów technicznych samochodu. Dodatkowo przygotowano specjalne promocje na części zamienne i akcesoria. Dla tych którzy odwiedzą serwisy Citroena korzystając z promocji czeka również upominek.
Zadaniem Agencji było przygotowanie przekazu reklamowego podkreślającego fachowość i precyzję bezpłatnych przeglądów.Na wykorzystanym zdjęciu reklamowym widać zbliżenie kieszeni kombinezonu fachowca z serwisu Citroena. Tkwi w niej, oprócz zwyczajowych narzędzi takich jak klucz i śrubokręt, duże szkło powiększające. Taki zestaw narzędzi ma symbolizować sumienność, z jakimi specjaliści z autoryzowanych serwisów podchodzą do każdego samochodu. Całość zamyka headline: „Nic nie umknie naszej uwadze”, który podkreśla precyzję i profesjonalizm przeglądów w autoryzowanych serwisach Citroena.

Kampania jest prowadzona w prasie ogólnopolskiej, lokalnej i radiu. Dodatkowe wsparcie stanowią plakaty i ulotki.











