Eventy dla Dębowe Mocne

Nietypowe akcje animacyjne - eventy z elementami gier sprawnościowych dla marki Dębowe Mocne rozpoczną się w połowie lutego w hipermarketach oraz w wybranych sklepach handlu tradycyjnego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Animacje dla Kompanii Piwowarskiej S.A. przygotowały agencje TEQUILABTL GROUP i SALES LINK.

Na terenie sklepów biorących udział w promocji pojawią się specjalne ekspozycje paletowe, które mają na celu zwiększenie widoczności produktu. Podczas animacji konsumenci będą zapraszani do wzięcia udziału w jednej z dwóch zabaw: RozWadze lub Kluczniku. Zadaniem konsumentów będzie m.in. ustalenie wagi butelki piwa Dębowe Mocne za pomocą worków z jęczmieniem lub dostanie się do szuflady z nagrodami, przeprowadzając bezdotykowo specjalny klucz przez symbol korony dębu. W zamian za udział w zabawie promocyjnej i dostarczenie dowodu zakupu (paragonu) Klienci otrzymają nagrody (dębowe otwieracze, miarki, ołówki). Akcja potrwa do kwietnia 2004.

Celem akcji jest budowanie wizerunku marki Dębowe Mocne, jako piwa mocnego - długo warzonego, piwa dla mężczyzn pewnych siebie i swych wartości, fachowców. Celem jest także wzrost sprzedaży - zwiększenie zakupu jednostkowego. Projekt akcji, kreację i nagrody przygotowała TEQUILABTL GROUP, natomiast za realizację eventów w miejscach sprzedaży odpowiada SALES LINK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą