Extranetowa Platforma Philips

Philips uruchomił extranetową platformę wymiany informacji z partnerami B2B

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Platforma Philips to idealne narzędzie pozwalające na sprawną komunikację i  zarządzanie informacją dotyczącą produktów RTV firmy Philips, które stanowią tzw. "First Choice for Marketing Communication". Przeznaczona jest zarówno dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu i działów sprzedaży, organizujących akcje marketingowe z wykorzystaniem  różnego rodzaju nagród i upominków, jak i wszystkich partnerów biznesowych firmy Philips dokonujących zakupów produktów RTV na własne potrzeby.

Platforma umożliwia dostęp do aktualnej oferty Philips oraz informacji o obowiązujących w danym momencie promocjach i wprowadzanych nowościach. Główną zaletą platformy jest możliwość samodzielnego wyboru produktu, w zależności od jego przeznaczenia i  indywidualnych wymagań klienta. Dzięki podaniu informacji takich jak np.: dokładny profil grupy docelowej, cel i termin prowadzonej akcji marketingowej, posiadany budżet, zainteresowany otrzymuje dostosowaną do swoich potrzeb ofertę, uwzględniającą dotychczasową współpracę i przyznane rabaty cenowe.  Użytkownik platformy może ponadto: skorzystać z propozycji produktów w ramach różnych pułapów cenowych, sprawdzić relacje cen z cennika B2B do wartości produktu postrzeganej na rynku przez konsumenta i cen hurtowych, wykorzystać do celów prezentacji i wstępnych kreacji umieszczone przy każdym produkcie zdjęcia  hi-res.

"Uruchomienie platformy jest odpowiedzią na potrzeby naszych partnerów handlowych, związane  m.in. z rosnącą popularnością promocji konsumenckich, konkursów, loterii oraz programów lojalnościowych, które zajmują obecnie ważne miejsce w strategii marketingowej  firm. Coraz bardziej pożądane stają  się nagrody i upominki w postaci wysokiej jakości produktów najnowszej generacji, z niezawodnym serwisem i konkurencyjną ceną, które można znaleźć w naszej ofercie.  Dodatkowy kanał komunikacji, jakim jest Platforma, z pewnością usprawni wymianę informacji z naszymi partnerami, zapewniając szybką reakcję na ich precyzyjnie zdefiniowane potrzeby, w formie indywidualnej oferty uwzględniającej historię wcześniejszych kontaktów" - powiedziała Agnieszka Rezner, Sales Manager Business to Business w firmie Philips.

Aktualnie Platforma Philips obejmuje wszystkie kategorie produktów RTV i funkcjonuje w polskiej wersji językowej. W przyszłości zostanie uzupełniona o ofertę AGD i będzie dostępna w węgierskiej, czeskiej i słowackiej wersji językowej, dla partnerów B2B w tych krajach.  W ramach działań komunikujących uruchomienie Platformy, Philips przeprowadził oryginalny mailing oraz szkolenie skierowane do swoich obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych.

Za opracowane koncepcji, kreację oraz działania zawiązane z uruchomieniem i promocją Platformy odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing Poland.   

Platforma funkcjonuje pod adresem: http://www.p-p.com.pl, po wejściu na stronę osoby zainteresowane korzystaniem z Platformy mogą wypełnić formularz rejestracyjny i otrzymać indywidualne  konto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji