Nowa witryna ma stanowić integralny element strategii komunikacji z odbiorcami oferowanych przez firmę produktów. Obok informacji o firmie, jej działalności i reprezentowanych w Polsce producentach, serwis zawiera dedykowane sekcje dla hurtowni farmaceutycznych, gabinetów i sklepów stomatologicznych oraz aptek. Wybrane informacje odnośnie dystrybucji, promocji oraz cen preparatów dostępne są wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Witryna zawiera obszerne opisy oferowanych produktów. Prezentowane dane są profilowane w zależności od potrzeb odbiorcy. Specjaliści lekarze i farmaceuci znajdą tu informacje fachowe, natomiast pacjenci podstawowe informacje o preparatach, ich zastosowaniu i aktualnej dostępności w wybranym regionie kraju. Informacje dla pacjentów uzupełnia zbiór porad zdrowotnych. Farmica.pl jest również platformą komunikacji z partnerami firmy. Partners Zone jest strefą zawierającą personalizowane nowości i pliki do pobrania. Komfortową aktualizację wszystkich treści i zdjęć witryny zapewnia autorski produkt agencji huevo - zaawansowany system zarządzania zawartością publisherCMS.

Farmica Sp. z o.o., jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce kilku zagranicznych producentów branż farmaceutycznej i kosmetycznej.











