Feministyczny kwartalnik „G’rls Room” zadebiutuje w grudniu

- Oddajemy głos kobietom oraz wszystkim, którym równe prawa i tolerancja nie są obce - mówi Paulina Klepacz, redaktor prowadząca nowego kwartalnika „G’rls Room”, który pojawi się w sprzedaży 5 grudnia.

asz
asz
Udostępnij artykuł:
Feministyczny kwartalnik „G’rls Room” zadebiutuje w grudniu

Wydawnictwo EnterMundo, właściciel magazynu online o kulturze i stylu życia „enter the Room” wprowadza 5 grudnia na rynek nowy feministyczny tytuł - magazyn „G’rls Room”. Pismo będzie skierowane do kobiet w każdym wieku, wbrew temu, że tytuł zawiera słowo „girl”.

- Pierwsze wydanie może sugerować młodszą grupę odbiorców, natomiast mamy już w planach kolejne wydanie, mające przełamać stereotypy dzielące kobiety ze względu na wiek czy status społeczny - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Olszewska, PR & marketing manager kwartalnika. - Jeśli chodzi o odbiorców, to spodziewamy się zainteresowania głównie w dużych miastach, ale chcemy dotrzeć do jak największego grona czytelniczek, dlatego planujemy wysłać egzemplarze magazynu do publicznych ośrodków kultury w mniejszych miejscowościach - dodaje Olszewska.

Magazyn chce wspierać kobiety i „kształtować kobiecą solidarność, jak i zachęcać je do pozytywnego postrzegania samych siebie i innych”.

W „G’rls ROOM” znajdą się wywiady, felietony, artykuły poruszające aktualne zjawiska skupione wokół spraw socjologiczno-tożsamościowych, kulturalnych i lifestyle’owych.

Pismo będzie liczyło 72 strony i będzie się ukazywało w formacie 170x245 mm. Na zespół redakcyjny składa się pięć kobiet, prace redakcji wspierać będzie grono współpracowników, wśród których są także mężczyźni.

Do kampanii promującej nowy tytuł jako ambasadorki zostały zaproszone m.in. Harel, autorka bloga „O modzie subiektywnie”, Zuza Kuczyńska, stylistka i właścicielka marki z ekskluzywną bielizną Le Petit Trou, producentka filmowa Maria Gołoś czy designerka Aga Naplocha i programistka Marta Sztybor, założycielki The Awwwesomes.

Nakład nowego kwartalnika wyniesie 5,5 tys. egzemplarzy, a cena 9 zł. Magazyn będzie dystrybuowany od 5 grudnia br. w salonach sieci Empik oraz w artystycznych księgarniach i concept store’ach, m.in.: Idea Fix, Super Salon, Sen Nocy Letniej, Mocak Bookstore, Pępek Sztuki, Art Bookstore (Królikarnia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online