Foxlife promuje serial o ekskluzywnej prostytutce

Kanał Foxlife prowadzi kampanię promocyjną brytyjskiego serialu"Sekretny dziennik call girl", opowiadającego o kulisach życiaBelle de Jour, luksusowej dziewczyny do towarzystwa, która naprawdężyje i pracuje w Londynie.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Kampania na antenie Foxlife rozpoczęła się z końcem październikai realizowana jest z wykorzystaniem spotów autopromocyjnych iteaserów.

Akcja obejmuje także magazyny z programem telewizyjnym - "TeleTydzień", "To & Owo" oraz piątkowy dodatek telewizyjny do"Gazety Wyborczej". Kreacją reklam prasowych zajął się zespół FoxInternational Channels, a media zostały zaplanowane przezMediacom.

Działania promocyjne realizowane są również w Radiu Kolor, którezostało partnerem radiowym serialu. Na antenie stacji przez sześćdni prowadzone będą rozmowy ze słuchaczkami na temat flirtu i sexysztuczek, które pomagają zdobyć mężczyznę. Rozmówczynie będą miałytakże szansę otrzymania upominków od kanału.

Serial "Sekretny dziennik call girl" stacja Foxlife nadaje od 14listopada br. w każdy piątek o 22.55.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu