Frisco.pl startuje z programem lojalnościowym „Frisco Owocuje”

Supermarket online Frisco.pl uruchomił nowy program lojalnościowy, w ramach którego klienci w zamian za zakupy otrzymują benefity w postaci zniżek czy darmowej dostawy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frisco.pl startuje z programem lojalnościowym „Frisco Owocuje”

„Frisco Owocuje” to program lojalnościowy, gdzie klienci gromadzą punkty za zrobione zakupy, które następnie mogą wymienić na różnego rodzaju benefity. Są to m.in. obniżki cen na wybrane produkty, dedykowane rabaty na całe kategorie lub marki produktów, niższe opłaty za dostawę lub zawsze darmowa dostawa od 100 zł, możliwość rezerwacji terminu dostawy z wyprzedzeniem i dostępność dodatkowych terminów.

- Poprzez program korzyści przekonujemy, że robienie zakupów spożywczych online jest tak samo łatwe i przyjemnie, jak w sklepach stacjonarnych i wcale nie musi oznaczać rezygnacji z atrakcyjnych ofert promocyjnych czy bonusów za regularne zakupy. Tym samym możemy konkurować ze sklepami stacjonarnymi, nie tyko wygodą zamawiania czy szerokim asortymentem, ale również dostępem do szeregu korzyści dla lojalnych klientów - mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Korzystanie z programu działa automatycznie podczas robienia kolejnych zakupów na Frisco.pl. Składając zamówienie z dostawą w Warszawie i okolicach, za każde wydane 50 zł powyżej minimalnej kwoty zamówienia (100 zł), przyznawanych jest 5 punktów. Dodatkowe punkty naliczane są także w zależności od czasu, jaki upłynął od ostatniej dostawy. Im częstsze zakupy i krótszy czas od ostatniego zamówienia, tym więcej punktów zostanie przyznanych.

Punkty za poszczególne zamówienia są aktywne przez 90 dni, po tym czasie wygasają. Tym samym, aby utrzymać lub zdobyć wyższy status, klient musi kupować często i regularnie.

Frisco.pl od lutego prowadzi pierwszą kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Definicja lepszych zakupów”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"